The only people who fail in life are the ones who quit or never try.

Kun housut rupeavat puristamaan, se "söpö" pieni pömppömaha tulee jokaisesta rievusta esille & oma peilikuvakin vain nauraa päin naamaa, on aika tehdä asialle jotain! 19- vuotias nuori naisen alku päättää ottaa itseään niskasta kiinni & laittaa elämäntavat remonttiin!
-That's me

The difference between want and need is self control!

♡ The Start 168 cm 63 kg bmi 22,3
♡ Now 04.05.2011 55,2 kg
♡ Finish 55 kg
♡ Keep it going 53 kg

Kesäkuntoon 2011 - Follow my blog & be with me!

Don't wait for motivation to come to you. Working hard is the only way it will find you.


♡ N
“Make it happen. Shock everyone.”

helmikuuta 2011 maaliskuuta 2011 huhtikuuta 2011 toukokuuta 2011

That's bad, that's really really BAD!
27.2.2011 || 23.07

59,8 kg.. Aamupaino 59,8 kg?!? Hei What the FUCK??? Okei, oon ansainnukki ton luvun tän viikonlopun syömisillä ja juomisilla. Ei enää IKINÄ krapulaa mulle!!! Oon ihan järjetön krapulaSYÖPPÖ. Viikonlopun aikana oon saanut tuhottuu mm. pari pizzaa, 0,5l jäätelöä, kanapatongin, spagettia, pari paahtoleipää, karkkia, muutaman mokkapalan ja varmasti monta litraa siideriä/ olutta... Jes, hyvä minä!

Tuntuu kuin olisin pettänyt itseni ja ennen kaikkia teidät lukijat.. Mutta en ole luovuttaja! En todellakaan. Voin kuvitella ärsyyntymyksenne lukea tätä jojolaihdutusta ja minua v*tuttaa siitä kirjoittaa mutta ainakaan minä en luovuta. Toivon todella että ainakin kilo tuosta aamupainosta olisi vain viikonlopun jäljiltä kertynyttä nestettä. Huh.

Kuulostaa varmaan tosi lupaavalta ja uskottavalta kun sanon että tämä päivä meneekin yhdellä lämpimällä ruualla ja ehkä muutamalla hapankorpulla ja että lähden tekemään tunnin lenkin kunhan saan itseni kunnolla herätettyä. Luulisi olevan helppoa 10,5h yöunien jälkeen.

Luulenpa, että jatkossa punnituspäivä ei todella tule olemaan sunnuntaina, koska se on osoittautunut minulle kunnon HÄPEÄ päiväksi. Oikeasti suututtaa kirjoittaa tänne vaan epäonnistumisia.. Mutta jos jotain hyvää yritetään tästäkin päivästä löytää niin pääsin parturiin, hiuksista tuli hyvät (lyhyet), vähän semmoinen Rihanna tukka. :) Ulkona paistaa aurinko ja pakkasta on vain vaivaiset 5 astetta. Ainiin, katsoin eilen sen kaikkien kehuman Burlesque elokuvan ja voin kertoa että oli aivan HUIKEAhuippuihana! Se oli täynnä kauniita naisia, blingiä ja ai vähänkö kuolasin Cam Gigandetia. Nam, siis yksinkertasesti nam. Mä niin suosittelen kaikille kyseistä leffaa! 
28.2.2011

Rinnan päältä 84 84
Vyötärö 69 68
Jenkkarit 89 88
Lantio 92 92
Reisi (oikea) 56,5 55,6
Reisi (vasen) 56 55,4
Pohje (oikea) 37,5 37
Pohje (vasen) 37 36,6

Toivottavasti teillä parempi viikon aloitus kun täällä.

Tunnisteet: